Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2010 11:39 - Голямото пътуване - Пиърсингът(част 2)
Автор: believer13 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 510 Коментари: 0 Гласове:
0



 Безгрижно си похапвахме сладолед на плажа.Вътрешният ми мир беше възстановен.

  Ей не ме мислете за страхливка.Разбира се, че се върнах в студиото.

  Едър мъж, гол до кръста, с обръсната глава и безброй татуировки.Даже не вдига поглед.А дали изобщо е разбрал, че влязохме? Учудвам се на увереността си първа да наруша тишината.
  Съгласява се да ми сложи обица на езика без да ме попита каквото и да е.А аз се тревожех, че ще ми иска лична карта, каквато и без това нямах тогава! Но изниква друг проблем. Цената не отговаря на моите сметки.Или се връщам без обица, или се дупча и оставаме без превоз.
  Спокойно,имам план Б.Прежалвам и "резервната" десетолевка.И послушно оплезвам език.Погледа на приятелката никак не беше окуражаващ.А човекът просто взе шилото и ми промуши езика сякаш беше пилешка хапка на шишче.

  Две минути по-късно се плезех в огледалото и не можех да повярвам, че това нещо е там.А не усещах нищо.От упойката не усещах даже устните си.Половин час по-късно обаче си възвърнах усещането.И това съвсем не беше на добре.
  Два следобед, средата на август.С две думи адска жега.А ние дремем на спирката и вече 15мин, а не минава тоя автобус №4.А езикът ми се подува, ли подува...
  Хайде, ето го.Юруш с тълпата.
  1-ва спирка - не сме тука.
  2-ра спирка - и тук не сме.
  3-та - не.
  4-та - мм, определено не.
  5-та - това не е автогарата.
  "Момичета, това е последната спирка" - деликатно ни намекнаха да слизаме.
  Я, това не било автобус №4, а №11.И ко прайм ся?
  Мисли бързо.Коли,складове,коли - промишлената зона.
  След като мисловният процес не даде особен резултат,решихме просто да изберем наляво или надясно.
  Вървяхме около 10мин надясно без да срещнем нито един човек и нито една спирка.
  След още 10мин стигнахме до спирка, ама ще дойде ли тая 4-ка...не знам, но пък дойде един човек! Ама как да го питам нали имам тройно по-голям език и едвам дишам, камо ли да говоря!

  Е, винаги има изход.Замаяна и полузаспала от жегата, умората, лашкането в автобуса и пулсиращия ми език се прибрах вкъщи и просната на дивана търпеливо изслушах наказанието си за следващата една седмица. 
 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: believer13
Категория: Лични дневници
Прочетен: 31690
Постинги: 14
Коментари: 12
Гласове: 62
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930